دوره آموزش سئو و به همراه ملاحظاتی که باید در مورد سئو بدانید

Wiki Article

لینک‌ها اگر اسپم و غیر استاندارد باشن، بله حتماً این کار تاثیر زیادی داره. بعدش با تولید محتوای باکیفیت و دریافت بک لینک های ارزشمند میتونید این ضرر رو جبران کنید

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد.

مثلاً اهمیت محتوای مفید همیشه در اولویت گوگل بوده و هست. هیچ وقت این دیدگاه تغییر نکرده است.

اکنون می‌توانید به کسی که از شما می‌پرسد سئو چیست، از لحاظ معنایی پاسخ دهید اما در ادامه به طور کامل به توضیح آن می‌پردازیم.

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

حتماً می‌دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست.

از این طریق می‌توانید به جای یک محل یا یک شهر، محصول خودتان را در سطح استان، کشور یا حتی دنیا معرفی کنید پس هرگز قدرت اینترنت را دست کم نگیرید و از همین حالا به آموزش سئو بیاندیشید.

انتقال تجربه توی این دوره علاوه بر آموزش ما تجربه های چندین ساله رو در اختیار شما قرار میدیم

( Search engine optimization (Search engine optimisation) is the process of expanding the quality and amount of Web page site visitors by raising visibility of a web site or a Website to buyers of an online internet search engine. )

وقتی مقالات نت در مورد سئو را می خواندم به این فکر بودم که باید از مجموعشان چیزی شبیه مقاله شما بنویسم.

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد.
زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

روز به روز به تعداد کاربرانی که از طریق گوگل نیازهایشان را جست و جو می کنند، اضافه می‌شود.

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

برای دیده شدن در فضاهای دیگر مثل اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و مانند این ها هم مقاله ای اینچنینی دارید؟

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و قیمت دوره ابزارهای حرفه ای سئو پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

از این طریق می‌توانید به جای یک محل یا یک شهر، محصول خودتان را در سطح استان، کشور یا حتی دنیا معرفی کنید پس هرگز قدرت اینترنت را دست کم نگیرید و از همین حالا به آموزش سئو بیاندیشید.

لینک سازی در بخش سئوی داخلی سایت به دو دسته تقسیم می‌شود:

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان می‌دهد. فکر می‌کنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

هرکدام از الگوریتم‌های گوگل چه تاثیری روی سئوی سایت دارند؟

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.

Report this wiki page