همه چیز در مورد خرید توری مرغ - توری مرغی به همراه قیمت توری

Wiki Article

مفتول گالوانیزه سرد مقاومت کمتری نسبت به نوع گرم آن دارد و به دلیل همین ویژگی بهتر است در مناطق گرمسیر از این نوع توری مرغی استفاده شود.

توری مرغی در ابعاد استاندارد و به شکل رول ارائه می شود، هر کدام دارای وزن و ابعاد مخصوص به خود میباشند.

بهتر است قبل از مراجعه و یا تماس با مراکز خرید از قیمت روز ورق گالوانیزه اطلاع پیدا کنید؛ زیرا خرید توری مرغی نیز به این امر وابسته است.

در دوره جنگ جهانی دوم یا بهتر است بگوییم بعد از انقلاب صنعتی، نیاز به استفاده از توری پرسی در جنگ افزایش پیدا کرد. این توری کاربردهای زیادی مثل تولید تجهیزات و وسایل نقلیه نظامی، فیلتر هواپیما، پتروشیمی و تجهیزات غربالگری مواد منفجره داشت.

توری‌های مرغی به دلیل دوام بالایی که در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و همچنین مقاومت بالایشان، برای چنین کاربردی مناسب هستند.

اهمیت دوام در نصب توری مرغی امریست که به مدت زمان هدف شما جهت نگهداری از بالکن ساختمان دارد . در میان انواع توری، توری های پلاستیکی به علت عدم مقاومت کافی در برابر شرایط جوی و تابش خورشید، کم ترین دوام را دارند( توصیه می‌شود که برای نصب توری پاسیو از این مدل استفاده نشود) و پس از آنها توری های گالوانیزه و سپس فنس ها بیشترین دوام را در نمای ساختمان دارند .

توری مرغی چینی و تور مرغی ایرانی ، چینی ، گالوانیزه سرد (سبک ، سنگین) و گالوانیزه گرم (سبک و سنگین ) هستند.

شیرآلات صنعتی شیر کشویی شیر سوپاپی شیر پروانه ای شیر توپی شیر یکطرفه شیر صافی شیر هوا شیر سماوری شیر آتشنشانی شیر فشار شکن شیر اطمینان شیرآلات ساختمانی شیرآلات بهداشتی ولو

شرکت آذرخش ساختمان کهن پیشرو در ارائه انواع توری و خدمات توری مرغی

در ادامه این مقاله با هرکدام از این توری ها بیشتر آشنا می شویم.

کاربرد ورق اسید از ورق سیاه در صنعت بیشتر است و بنابر کاربردی که در پروژه های مختلف دارد از انواع ورق اسید شویی استفاده میکنند.

از توری مرغی برای افزایش استحکام گچ کاری نیز استفاده می‌شود. همچنین از این توری در ساخت ستون‌ها استفاده شده تا میزان مقاوم‌سازی ستون افزایش پیدا کند. 

این نوع توری مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند، زنگ نمی زنند، خورده نمی شوند و طول عمر بالایی نیز دارند.

در روش دستی همه مراحل کارِ توری بافی به صورت دستی انجام شده و توری توسط دو یا چند نفر بافته میشود. در این روش مفتول های گالوانیزه دور قالب پیچیده میشود تا فرم بگیرد. توری مرغی چیست

Report this wiki page